אזרחות רומנית לקטינים

תמונה של משפחה

האזרחות הרומנית ככרטיס כניסה לאירופה עבור ילדיכם!
בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הישראלים המבקשים לרכוש אזרחות נוספת במדינות אירופה, זאת על מנת ליהנות מיתרונות שונים הנלווים לאזרחות זו. אחת האפשרויות הטובות ביותר העומדות בפני ישראלים היא השגת אזרחות רומנית, הודות לחוק השבות המקל מאוד על קבלת האזרחות לכל מי שהוכיח שהוא צאצא לאזרח רומני.

כך, ילדיכם יכולים לזכות באזרחות רומנית עוד בטרם מלאו להם 18 שנים, דרך אחד מהוריהם שהוא אזרח רומני. התהליך להשגת האזרחות לקטינים הוא יחסית פשוט, מהיר ונוח. כבר בגיל צעיר ביותר יוכלו ילדיכם ליהנות מהיתרונות שבהחזקת דרכון אירופאי, שיקל על חייהם בעתיד.

מהם היתרונות העיקריים?

  • האזרחות הרומנית מקנה לילדיכם את הזכות להתגורר, ללמוד ולעבוד בכל אחת מ-27 המדינות החברות באיחוד האירופי.
  • באמצעות הדרכון הרומני יוכלו ילדיכם לטייל בקלות רבה יותר ברחבי אירופה והעולם, עם פחות דרישות ויזה.
  • האזרחות מאפשרת גישה למערכת החינוך וההשכלה הגבוהה האירופית, לרבות אוניברסיטאות יוקרתיות, תוך תשלום שכר לימוד מופחת או אף ללא תשלום כלל עבור תואר ראשון.

אז כיצד מתבצע תהליך השגת האזרחות עבור ילדים?

ראשית, יש לאסוף מסמכים המעידים על קשר משפחתי להורה בעל האזרחות הרומנית, כגון תעודות לידה ונישואין. שנית, המסמכים עוברים אימות ותרגום. לאחר מכן מוגשת הבקשה לרישום הקטין כאזרח רומני לפי חוק השבות. תוך כ-8 עד 10 חודשים מקבלים מענה חיובי מרשויות הגירה ברומניה.

בשלב הבא נרשמת תעודת לידה רומנית עבור הקטין ומונפק לו מספר זהות רומני. ולבסוף, לקראת סוף התהליך, יש להופיע עם הילד במשרדי הקונסוליה הרומנית בארץ כדי לצלם אותו לדרכון. תוך כחודשיים ינפיקו את הדרכון החדש שלו. וזהו, כעת הוא אזרח רומני לכל דבר!

אם ברצונכם להקל על עתיד ילדיכם ולפתוח בפניהם דלת לעולם מלא הזדמנויות חדשות, אזרחות רומנית לקטינים היא המפתח. עם ייעוץ וטיפול מקצועי ניתן להשיג זאת ביעילות וללא קשיי בירוקרטיה. מדובר בהשקעה חכמה שתניב פירות משתלמים עבור ילדיכם בעתיד.

בדיקת זכות אונליין

Hidden
Hidden
Hidden

יש לכם שאלה?

קבוצת ES ISRAEL

מומחים לאזרחות אירופאית

צוות המשרד שלנו כולל את כל הגורמים הדרושים ללוות אתכם בכל שלבי התהליך – מהמפגש הראשוני ועד לדרכון הרומני שלכם

רוצה לברר פרטים נוספים אודות זכאותך?

100% הצלחה!

Hidden
Hidden
Hidden
דילוג לתוכן