מהם היתרונות של דרכון רומני?

דגל רומניה

רומניה היא אחת מהמדינות היפות והמתוירות ביותר באירופה, כאשר מיליוני תיירים פוקדים את המדינה מדי שנה, עשרות אלפים מתוכם הינם ישראלים. המדינה הנפלאה הזו כוללת מגוון אטרקציות פופולריות במיוחד, מבנים בעיצוב אדריכלי טיפוסי המשקף את התרבות הרומנית וההיסטוריה שלה, ואנשים חמים ולבביים שיודעים לחיות בצניעות. ברומניה קהילה יהודית ענפה שלאורך ההיסטוריה רבים ממנה עלו והקימו בית בישראל. כיום, עם היתרונות הרבים של דרכון רומני הנחשב לדרכון אירופאי לכל דבר, יכולים אותם אזרחים ישראלים יהודים בעלי שורשים רומנים, להנפיק דרכון רומני בקלות ובפשטות דרכנו בחברת ES ISRAEL.

דרכון רומני הוא דרכון אירופאי לכל דבר

אחד היתרונות החשובים ביותר של אזרחות רומנית הוא העבודה שמדובר בדרכון אירופאי לכל דבר, מה שאומר שתוכלו לעבור באופן חופשי בין מדינות האיחוד האירופי. אם יצא לכם לטוס לחו”ל ולראות את התורים הארוכים באזור בדיקת הדרכונים אתם ודאי מכירים גם את התורים הקצרים והמהירים של מחזיקי הדרכון האירופאי. יתרון משמעותי נוסף הוא שתוכלו להיכנס ליותר מ150 מדינות בעולם ללא צורך בוויזה או אשרת כניסה מיוחדת כלשהי. בין היתר תוכלו להיכנס גם למדינות אליהן ישראלים לא מורשים להיכנס בשל היעדר יחסים דיפלומטיים לאותה מדינה עם מדינת ישראל.

ניתן לעבוד ללא הגבלה במדינות האיחוד האירופי:

האזרחות רומנית, תאפשר לכם לעבוד באופן חוקי וללא הגבלה בכל אחת מ27 המדינות החברות באיחוד האירופי. בין אם תרצו להעתיק את מקום מגוריכם לרומניה או מדינה אחרת באירופה דעו כי תוכלו לעבוד בה באופן חוקי, ללא הגבלת זמן וככל שתחפצו. כל החוקים והתנאים הסוציאליים יחולו גם עליכם כמו פנסיה, דמי אבטלה, ימי חופשה ועוד.

לגור במדינות האיחוד האירופי ללא חשש:

הנפקת דרכון רומני תאפשר לכם לרכוש/לשכור דירה ולהתגורר דרך קבע באחת ממדינות האיחוד האירופי, ללא הגבלת זמן וללא חשש. בין אם אתם מעוניינים להגר ממדינת ישראל או לא, מדובר באפשרות שטוב שתהיה פתוחה בפניכם בעתיד במידת הצורך. מחירי הדיור ברומניה הינם נמוכים משמעותית מאשר בארץ וישראלים רבים, בעיקר עצמאיים/בעלי עסקים, מעדיפים ליהנות מההכנסה שלהם מישראל לצד עלויות המחיה הנמוכות ברומניה.

מחפשים קריירה אקדמאית? זה הזמן שלכם להנפיק דרכון רומני

יתרון משמעותי נוסף של דרכון רומני הוא כמובן הדלת שהוא פותח בפניכם לעולם האקדמי. ברומניה ישנן אוניברסיטאות מהמובילות באירופה והתארים בהן מוכרים ומקובלים בכל העולם. הדרכון הרומני שברשותכם יאפשר לכם ליהנות מלימודים במוסדות אקדמיים נחשבים במחירים מסובסדים ובמקרים שונים אף לקבל מלגות לימוד מלאות. רוצים לרכוש לעצמכם מקצוע? התמחות? לקבל תארים והסמכות המוכרים בכל העולם? זה הזמן שלכם להנפיק דרכון רומני ולפתוח לעצמכם שער לעולם האקדמי עם לימודים ברומניה.

השקעות בנדל”ן עם אפשרויות בלתי מוגבלות למשקיעים ישראלים:

ישראלים רבים מחפשים הזדמנויות השקעה בחו”ל ויכולים למצוא אותם ברומניה. למחזיקים בדרכון רומני יש מגוון הטבות חשובות הן בהיבטים הביורוקרטים, הן בנושא המיסוי והן בנושא המימון ברומניה. מלבד העובדה שתוכלו לרכוש נכסים על שמכם בכל מדינות האיחוד האירופי הרי שתוכלו גם ליהנות מנדל”ן מניב ברומניה הנחשב למשתלם בהרבה מזה שבישראל. למשל: תוכלו לקנות דירה קטנה ברומניה באזור מרכזי ומבוקש במחירים של החל מ60 אלף יורו. כמו כן תוכלו ליהנות מתשואה שנתית של 8%-12% שהם פי 3 מהתשואה הממוצעת מנכסי נדל”ן בישראל.

אם כן, להנפקת דרכון רומני יש יתרונות רבים ומשמעותיים שאתם לא רוצים להקל בהם ראש. מלבד העובדה שתוכלו לטייל באירופה בביטחון רב יותר, תוכלו ליהנות ממגוון יתרונות חשובים כמו לימודים במימון מלא/חלקי, אפשרות לרכישת נדל”ן עם מגוון הטבות וללא הגבלה, מגורי קבע במדינה, מעבר חופשי בין מדינות האיחוד האירופי ועוד. רוצים לברר את הזכאות שלכם לדרכון רומני? צרו עמנו קשר בטלפון או השאירו לנו פרטים כאן למטה באתר ונשמח לסייע לכם בנושא.

בדיקת זכות אונליין

Hidden
Hidden
Hidden

יש לכם שאלה?

קבוצת ES ISRAEL

מומחים לאזרחות אירופאית

צוות המשרד שלנו כולל את כל הגורמים הדרושים ללוות אתכם בכל שלבי התהליך – מהמפגש הראשוני ועד לדרכון הרומני שלכם

רוצה לברר פרטים נוספים אודות זכאותך?

100% הצלחה!

Hidden
Hidden
Hidden
דילוג לתוכן