אזרחים שאינם תושבי האיחוד האירופי יכולים להפיק תועלת מהמיתון הקרוב של 2023 על ידי השגת דרכונים של האיחוד האירופי

הוצאת דרכון רומני

בעוד העולם ממשיך להתמודד עם ההשפעות של מגיפת ה-COVID-19, מומחים רבים צופים מיתון עולמי בשנת 2023. למרות שזה עשוי להביא לאתגרים עבור אנשים ועסקים רבים, הדבר מהווה הזדמנות עבור אזרחים שאינם אירופאים הזכאים לדרכונים של האיחוד האירופי.

הוצאת דרכון של האיחוד האירופי לרבות הוצאת דרכון רומני יכולה לספק הטבות רבות, כולל היכולת לחיות, לעבוד וללמוד בחופשיות בתוך האיחוד האירופי. הדבר מאפשר נסיעה קלה יותר בתוך האיחוד האירופי, שכן מחזיקי דרכונים אינם כפופים לאותן דרישות ויזה כמו אזרחים שאינם אזרחי האיחוד האירופי.

כידוע לכל, במהלך מיתון, היכולת לחיות ולעבוד בחופשיות בתוך האיחוד האירופי יכולה לספק רמה של יציבות וביטחון שאולי לא תהיה זמינה בחלקים אחרים של העולם. האיחוד האירופי הוא ביתם של כמה מהכלכלות המפותחות והיציבות ביותר בעולם, מה שהופך את האיחוד ליעד אטרקטיבי עבור אלה המחפשים תעסוקה או הזדמנויות עסקיות, משפחתיות ושיפור באיכות חייהם.

משב הרוח מארצות הברית, האנליטסים והתחזיות מנבאות כי המיתון צפוי להמשך ואף להחריף, יש שימליצו לחפש אלטרנטיבות ופתרונות כלכליים על מנת ליצור עתודות כלכליות נכונות ובטוחות.

בנוסף, האיחוד האירופי ידוע ברשת הביטחון החברתית החזקה שלו ובאיכות חייו הגבוהה, מציאות כלכלית מאפשרת ומצב בטחוני קבוע לרוב ויציב. 

להלן תצלום כתבה מעיתון גלובס:

כתבה מגלובס

עובדה שהופכת את האיחוד האירופי למקום מושך לחיות בו, להקים ולגדל בו משפחה. עבור אזרחים שאינם באיחוד האירופי הזכאים לדרכונים של האיחוד האירופי, המיתון ב-2023 יכול להיות חלון מתאים לבחון את היתרונות הללו.

 ישנן מספר דרכים בהן אזרחים שאינם באיחוד האירופי יכולים להיות זכאים לדרכונים של האיחוד האירופי, כולל באמצעות נישואים לאזרח האיחוד האירופי, מוצא, או באמצעות התאזרחות במדינה חברה באיחוד האירופי. 

חשוב לציין שלכל מדינה חברה באיחוד האירופי יש דרישות ותהליכים ספציפיים משלה לקבלת אזרחות – אנו בקיאים, מכירים ומנוסים בהליך ועושים הכל על מנת להפוך אותו ליעיל, מהיר ואפקטיבי ככל הניתן.

 אנו סבורים כי ככל שהמיתון של 2023 מתקרב, כדאי אולי לשקול את היתרונות של השגת דרכון האיחוד האירופי עבור אזרחים שאינם תושבי האיחוד האירופי הזכאים.

למרות שהתהליך יכול לארוך זמן רב ולו עלות כספית ניכרת, יתרונותיהם ארוכי הטווח של חיים ועבודה בתוך האיחוד האירופי יכולים להיות משמעותיים לניהול משפחה, אורח חיים וחיים מחוץ לגבולותיה של ישראל.

כמו כן, משפחות ואנשים רבים בוחרים להוציא את התהליך עוד לפני קבלת ההחלטה הסופית על מגוריהם או מעברם.

שוקלים להוציא דרכון אירופי? בוחנים הוצאת דרכון רומני? נשמח לסייע ולעמוד לרשותכם לאורך התהליך. 

מוזמנים להשאיר פרטים ולפנות אלינו בנוגע לכל שאלה או תהייה הקשורה לאזרחות האירופית שלכם.

בדיקת זכות אונליין

Hidden
Hidden
Hidden

יש לכם שאלה?

קבוצת ES ISRAEL

מומחים לאזרחות אירופאית

צוות המשרד שלנו כולל את כל הגורמים הדרושים ללוות אתכם בכל שלבי התהליך – מהמפגש הראשוני ועד לדרכון הרומני שלכם

רוצה לברר פרטים נוספים אודות זכאותך?

100% הצלחה!

Hidden
Hidden
Hidden
דילוג לתוכן